Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Biznes - opracowania ogólne

Marketing dla prawników

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Zapewne „zalewu adwokatów” nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo „wyparcia z rynku” zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują „szytej na miarę” koncepcji marketingowej. Książka „Marketing dla prawników” zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu rad y prawnego i adwokata.

Rok wydania: 2006 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 14x22cm Ilość stron: 210 Waga: 0.295 kg TIN: T01182404

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Rogi oprawy trochę zagięte, Adnotacje i pieczątki pobilioteczne, 

Opinie