Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

Marketing 4.0 Era cyfrowa

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu.
Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi m.in.:
- zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet jak również netizenów,
- zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: MT Biznes Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Ilość stron: 218 Waga: 0.5 kg EAN: 9788380871908

Opinie