Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

E-biznes

Kompetencje komunikacji międzykulturowej

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Publikacja pozwoli zrozumieć, dlaczego inni ludzie przeżywają rzeczywistość odmiennie oraz:
omawia najważniejsze koncepcje, teorie i modele kompetencji międzykulturowych spotykanych w polskiej i światowej literaturze dotyczącej zarządzania międzynarodowego, komunikacji międzynarodowej i kształcenia języków obcych na potrzeby rynku pracy;
przedstawia nowe autorskie narzędzie (KKM) umożliwiające skuteczną i stosowną komunikację w globalnych, międzynarodowych zespołach projektowych;
wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania globalnymi, wielokulturowymi przedsiębiorstwami, rozwoju kadr menedżerskich, dydaktyki akademickiej zarówno w obszarze zarządzania, jak i kształcenia języków obcych oraz dalszych badań naukowych w dziedzinie kształcenia języków obcych - w szczególności na potrzeby rynku pracy, oraz zarządzania międzynarodowego.

Rok wydania: 2020 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 0x0cm Ilość stron: 144 Waga: 0.5 kg EAN: 9788381986199

Opinie