Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Kompetencja sieciowa to jedna z kompetencji potrzebna pracownikom na współczesnym rynku pracy oraz zatrudnionych w organizacjach sieciowych. Pozwala pracownikom nawiązywać i utrzymywać kontakty potrzebne do osiągania sukcesów w pracy. Mogą wykorzystywać szybko rozwijające się narzędzia i aplikacje teleinformatyczne tj. fora tematyczne, media społecznościowe, korespondencję mailową czy też kontakt telefoniczny a także kontakt bezpośredni, np. spotkania robocze, nieformalne, konferencje czy targi branżowe. Znaczenie kompetencji sieciowej rośnie wśród pracowników wiedzy, gdyż to oni napędzają innowacyjność i rozwój organizacji i społeczeństw. Pracownicy wiedzy posiadający wysoką kompetencję sieciową zwiększają przepływ wiedzy oraz współtworzą nową wiedzę, potrzebną organizacjom i im osobiście do osiągania sukcesów zawodowych również w przyszłości. Książka to rezultat prac badawczych realizowanych w grancie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Difin Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16.4x23.2cm Ilość stron: 258 Waga: 0.398 kg EAN: 9788380856721

Opinie