Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Ekonomia

  • -33%

Kapitał relacyjny banku

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami. Ze Wstępu

Rok wydania: 2013 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 17x24cm Ilość stron: 245 Waga: 0.42 kg EAN: 9788375258325 TIN: T01294475

Uwagi:

Brzegi stron zakurzone, Oprawa porysowana, Rogi oprawy trochę zagięte,
11,32 zł 17,00 zł

Opinie