Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Psychologia ogólna

Jesteś wszechświatem. Odkryj swoją kosmiczną tożsamość

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Czy dostrzegasz wokół siebie coś niepokojącego Nic dziwnego, ponieważ obecny wszechświat nie działa tak, jakbyśmy się spodziewali. Nagromadziło się zbyt wiele pytań. Tradycyjny naukowy model rzeczywistości wydaje się niekompletny. Aby odpowiedzieć sobie na kilka bardzo podstawowych pytań, potrzebne jest więc zupełnie inne podejście do tych problemów. Okazuje się, że naturę rzeczywistości można rozpatrywać inaczej, niż to robisz zazwyczaj, a relacje między nauką a duchowością stają się czymś więcej niż tylko fascynującą przygodą intelektualną. Pozwalają bowiem na rozwiązanie problemów, których w inny sposób rozwiązać nie można.
W tej książce odnajdziesz kilka istotnych pytań - największych zagadek, z jakimi mierzy się współczesna nauka. Kiedy zrozumiesz, że wszechświat jest bardzo silnie powiązany z ludźmi: jest to wszechświat uczestniczący, którego istnienie zależy od istnień ludzkich, wyjaśnienie pewnych kwestii wyda Ci się prostsze. Zrozumiesz, czym jest świadomość, jeśli odejdziesz się od istniejących modeli i przyjmiesz paradygmat jedności wszechświata i ludzkich istot. Konsekwencją tego będzie uświadomienie sobie głębokiej więzi między własnym umysłem a fundamentalną naturą wszechświata.
Dzięki tej książce zrozumiesz:
Czy wszystko jest względne
Jaką naturę ma czas
Skąd się wzięło uporządkowanie wszechświata
Czy wszechświat jest świadomy
Jak powstało życie
Czy umysł pochodzi od mózgu
Odkryj odwieczny sekret: jesteś wszechświatem!
Dr Deepak Chopra jest uznawany za jednego z najbardziej wpływowych myślicieli współczesnego świata. To również światowej klasy ekspert w dziedzinie medycyny holistycznej i osobistej transformacji, a także autor ponad 80 książek, z których wiele stało się bestsellerami.
Dr Menas C. Kafatos jest naukowcem zajmującym się fizyką, kosmologią, astrofizyką, biologią kwantową i zagrożeniami naturalnymi; a także autorem kilkunastu książek. W swoich pracach stara się prowadzić niezwykle interesujący dyskurs między nauką, duchowością i religią.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Editio Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x23cm Ilość stron: 256 Waga: 0.5 kg EAN: 9788328336056 TIN: T01204195