Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Socjologia ogólna

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: One Press / Helion Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 14x20cm Ilość stron: 167 Waga: 0.5 kg EAN: 9788328324619

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie