Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Biografie, wspomnienia

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór. Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów. Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Aspra Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x24cm Ilość stron: 278 Waga: 0.42 kg EAN: 9788375458886

Opinie