Antykwariat i Księgarnia Tezeusz - to lider branży antykwarycznej e-commerce w Polsce: 250 tys. klientów rocznie, pół miliona tytułów książek w ofercie. W 10 roku istnienia firmy wchodzimy w okres biznesowej dojrzałości, a jednocześnie dynamicznego rozwoju związanego z eksplozją rynku e-commerce. Należymy do tej szczęśliwej mniejszości firm, którym koronawirusowy kryzys służy. Firma w tym roku urośnie dwukrotnie i czterokrotnie zwiększymy zyski r-r. Tezeusz obecnie zatrudnia 150 osób – wszystkie osoby w firmie są zaszczepione przeciw COVID-19.

Zmienia się też DNA Tezeusza: z ambitnego książkowego e-commercu chcemy stać się zaawansowaną technologicznie platformą i niezależnym od innych marketplacem dla sprzedawców książki tradycyjnej i największą platformą subskrypcji książek elektronicznych w kraju. Dla realizacji naszej wizji potrzebujemy utalentowanych profesjonalistów z różnych dziedzin: specjalistów e-commerce ds. książki nowej, programistów, marketingowców, analityków, managerów średniego i wyższego szczebla, handlowców, logistyków itd.

W związku z tym poszukujemy utalentowanej osoby z dużym doświadczeniem na stanowisko:


Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i audytu

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach merytorycznych związanych z prowadzeniem kontroli, audytu w obszarze finansów, rachunkowości i w obszarze operacyjnym firmy
  • doświadczenie pracy w firmie złożonej z wielu działów wewnętrznych i zewnętrznych (w innych lokalizacjach)
  • znajomość przepisów prawa regulujących: prawo spółek handlowych, kodeks pracy, kodeks cywilny (umowy zlecenie), bhp
  • doświadczenie we współpracy z kancelariami prawnymi
  • umiejętność rozliczania pracowników z powierzonych obowiązków
  • umiejętność analizowania dokumentów, wyciągania wniosków i dokonywania ocen oraz syntetycznego i precyzyjnego ich formułowania w formie pisemnej wyrażonej w wysoko poziomowych raportach
  • umiejętność merytorycznej weryfikacji zawieranych umów i kontraktów
  • umiejętność weryfikacji wszelkich zakupów w firmie
  • umiejętność opracowywania analiz, instrukcji, procedur dotyczących obszarów: zarządzania ludźmi, ryzykiem, zakupami, finansami
  • umiejętność podejmowania sprawnych działań operacyjnych w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • umiejętność współpracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra znajomość obsługo komputera w tym pakietu Office
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

 


Zakres obowiązków:

  • prowadzenie audytów i kontrolingu na wszystkich działach w firmie
  • opieka merytoryczna nad umowami i kontraktami zawieranymi w firmie
  • opieka merytoryczna nad finansami i kosztami firmy
  • weryfikacja raportów i stanu rzeczywistego
  • analiza działań poszczególnych działów
  • wskazywanie obszarów ryzyka i zagrożeń wraz ze wskazaniem rozwiązań minimalizujących te ryzyko
  • tworzenie regulaminów, instrukcji i procedur na każdym z działów
  • projektowanie korzystnych finansowo rozwiązań dla firmy
  • inicjowanie i tworzenie aktów wewnętrznych związanych z możliwością merytorycznej oceny działania poszczególnych działów wchodzących w skład struktury organizacyjnej firmy
  • optymalizacja procesu kosztowego
  • współpraca z managerami i innymi działami w firmie
  • utrzymywanie i podnoszenie poziomu współpracy między działami
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży i zakupów
  • sporządzanie bieżących raportów, analiz i statystyk w zakresie wykonywanych audytów
  • prowadzenie prezentacji dla managementu i zarządu
  • bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Handlowym

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie 4-6 tys zł netto na Umowie o Pracę
  • Zwrot kosztów dojazdu powyżej 20 km
  • Pracę u lidera branży książkowej w Polsce
  • Możliwość rozwijania umiejętności i zdobywania doświadczenia w szybko rozwijającym się zespole, z naciskiem na etykę pracy
  • Dużą samodzielność
  • Narzędzia niezbędne do pracy tj. laptop, telefon służbowy
  • Profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe, które sam możesz wybrać
  • Benefity dopasowane do twoich potrzeb – prywatna opieka zdrowotna, karta multisport, itd.
  • Udział w dużych i ciekawych projektach
  • Realny wpływ na rozwój firmy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, ze złożonymi działami, zatrudniająca około 150 osób
  • Możliwość awansu w strukturach firmy
  • Możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej

 

Aplikacje proszę przesyłać na adres [email protected] wpisując w tytule maila nazwę stanowiska.