Antykwariat i Księgarnia Tezeusz Sp. z o.o. - to lider branży antykwarycznej e-commerce w Polsce. 250 tys. klientów rocznie, pół miliona tytułów książek w ofercie, zatrudniamy blisko 100 pracowników. W 10 roku istnienia firmy wchodzimy w okres biznesowej dojrzałości, a jednocześnie dynamicznego rozwoju związanego z eksplozją rynku e-commerce. Należymy do tej szczęśliwej mniejszości firm, którym koronawirusowy kryzys służy. Firma w tym roku urośnie dwukrotnie i czterokrotnie zwiększymy zyski r-r.

W związku z nieustannym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Manager

Praca w centrali firmy w Lubniu k. Myślenic - tj. 50km od Krakowa

Twój zakres obowiązków:

  • Kierować działem HR odpowiedzialnym za pozyskiwanie nowych członków zespołu i dbać o zadowolenie obecnego zespołu- ok. 150-200 pracowników
  • Wymyślać i realizować strategie w celu wdrożenia planu rekrutacji
  • Kierować działaniami w zakresie zarządzania talentami / HR dla wszystkich pracowników i liderów AiK Tezeusz, aby przyciągając i rozwijając talenty, osiągnąć nasze cele
  • Ściśle współpracować z Zarządem Spółki, kierownikami działów i raportować bezpośrednio do członków Zarządu
  • Korzystać z narzędzi analitycznych, aby ustalać bieżący stan lejka rekrutacyjnego i tworzyć prognozy
  • Kierować zespołem ds. pozyskiwania talentów i zarządzać nim
  • Dbać o właściwe wdrożenie naszych nowych członków zespołu i wspierać ich podczas tego procesu
  • Wdrażać odpowiednie rozwiązania do zarządzania wydajnością i koordynować ich wykonanie, aby stymulować rozwój indywidualny i zespołowy
  • Dzielić się swoją wiedzą na temat polskiego prawa pracy
  • Budować rozpoznawalną markę pracodawcy na krajowym i lokalnym rynku talentów.
  • Wspierać zarządzanie firmą i liderami zespołów w kwestiach relacji międzyludzkich.
  • Odpowiadać za wszystkie funkcje związane z HR, zapewnianie strategicznego przywództwa i wizji HR, stosownie do misji i wizji naszej organizacji
  • Działać jako pierwszy punkt kontaktowy i wsparcie pracowników m.in. w zakresie ich rozwoju zawodowego, wydajności, planowania urlopów i rozwiązywania codziennych problemów
  • Nadzorować i rozwijać wszystkie procesy HR
  • Nadzorować kadry

 

Nasze wymagania:

  • Posiadasz zarówno wiedzę, jak i doświadczenie w zakresie polityki personalnej, rekrutacji, wdrażania, zarządzania wydajnością i relacji międzyludzkich
  • Najlepiej, jeśli masz ponad 5-letnie doświadczenie HR jako Talent / HR Manager lub HR Business Partner i w rekrutacji na stanowiska kierownicze
  • Jesteś absolwentem stacjonarnych studiów wyższych (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo, ekonomia)
  • Zazwyczaj podejmujesz decyzje na podstawie danych ilościowych, pomaga ci w tym podejście analityczne do pracy
  • Pracowałeś już w średniej wielkości firmie e-commerce, programistycznej, dostawcy usług IT, rozruchu technologii lub w podobnej firmie zatrudniającej >150 osób.
  • Czujesz się dobrze w dynamicznym i ciągle zmieniającym się środowisku startupowym, jak i tradycyjnym oraz chcesz się uczyć
  • Jesteś liderem inspirowanym wyzwaniami, napędzanym sukcesem, otwartym na innych ludzi i eksperymentującym z nowymi pomysłami
  • Pasjonujesz się ludźmi i potrafisz znaleźć wspólny grunt niezależnie od różnych typów osobowości
  • Nie boisz się ciągle rozwijać innych, tak jak siebie samego
  • Masz wszystkie kompetencje twarde w HR
  • Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie 10 000 zł – 14 000 zł Netto + VAT (B2B),
  • Możliwość rozwijania umiejętności i zdobywania doświadczenia w szybko rozwijającym się zespole, z naciskiem na etykę pracy
  • dużą samodzielność,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt menedżerski,
  • narzędzia niezbędne do pracy min. telefon, laptop,
  • profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie),
  • benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),
  • udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół,
  • możliwości awansu w strukturach firmy,
  • możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej.
  • Zwrot kosztów księgowych dla kontrahentów B2B
  • Zwrot kosztów dojazdu

 

Aplikacje proszę przesyłać na adres [email protected] wpisując w tytule maila nazwę stanowiska.