Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Autorka odważnie i z pełnym przekonaniem sięga do wypowiedzi dzieci na temat podręczników – najpopularniejszych środków dydaktycznych. Traktuje uczniów – bezpośrednich uczestników, najważniejsze ogniwo procesu nauczania oraz odbiorców oferty podręcznikowej – jako bezcenne źródło informacji. Opinie dzieci na temat merytorycznej zawartości podręczników oraz wykorzystania ich w procesie nauczania i uczenia się są krytyczne, dojrzałe i refleksyjne – mało tego, zgodne z opiniami pedagogów i psychologów zajmujących się wczesną edukacją. Zdanie uczniów nie jest jednak uwzględniane ani przez twórców podręczników szkolnych, ani przez nauczycieli, co wydaje się jedną z głównych przeszkód w podnoszeniu jakości polskiej edukacji. Książka jest dopełnieniem publikacji Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dorosłych. Umożliwia zestawienie dwóch dyskursów: osób dorosłych – autorów, wydawców i nauczycieli, oraz dzieci – codziennych użytkowników podręczników i materiałów edukacyjnych i ich najlepszych recenzentów. ****** Evaluation of Integrated Textbooks for Early Education. Children’s Perspective Education Studies Series The book contains children’s comments on textbooks. Their opinions on the content of textbooks, their use in the teaching and learning process are critical, mature and reflective. They also correspond to the opinions of early education teachers and psychologists.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 21x29.7cm Ilość stron: 108 Waga: 0.28 kg EAN: 9788323531357

Opinie