Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Ekonomia

  • -10%

Employer branding

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono: - ideę i kształtowanie się employer brandingu, - zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych, - kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, - trendy w employer brandingu na polskim rynku, - główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, - sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, - zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, - analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, - najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa, - problematykę employer brandingu zewnętrznego, - koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, - najważniejsze działania w zakresie employer brandingu, - aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR.

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Stan: Nowa Wymiar: 17x24cm Waga: 0.376 kg EAN: 9788380924840

74,52 zł 82,80 zł
+ -

Opinie