Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Antyki - książki do 1950 r.

Cuda wszechświata

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Album jest zaproszeniem do pasjonującej wyprawy po najwspanialszych skarbach, jakie odkrywa przed nami gwiezdny firmament. Wystarczy uruchomić wyobraźnię i dać się ponieść narracji, by poczuć w sobie zew odkrywcy świadomego piękna natury.
Żyjąc w coraz bardziej zwariowanym świecie, bez chwili wytchnienia i relaksu, oderwania od wszechobecnego zgiełku i w pogoni za nieuchwytnym, współczesny człowiek rzadko ma okazję zastanowić się nad tym, kim właściwie jest i jakie miejsce przygotowała mu natura w wielkiej kosmicznej układance. Tylko nieliczni dostrzegają, że świat orbitujących ciał niebieskich i ogromnych liczb, które uczą dystansu do codzienności, jest bardzo blisko, wręcz na wyciągnięcie ręki. W dodatku Wszechświat udostępnia swe skarby każdemu człowiekowi za darmo, nie trzeba należeć do elitarnego grona naukowców, a wbrew pozorom nawet nieuzbrojony w teleskop wzrok bez problemu wystarcza, aby rozpocząć wspaniałą przygodę – wędrówkę po rozgwieżdżonym firmamencie. Izaak Newton powiedział kiedyś, że ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów. Astronomia, która jest ze wszech miar nauką, której piękno łączy zarówno profesjonalistów z amatorami, ale też ludzi różnych wiar, wyznań i statusów majątkowych, może być, a nawet powinna stać się kolejnym mostem na drodze do pokojowej współpracy. Niniejszy album wychodzi naprzeciw tej idei, przybliżając Czytelnikowi najpiękniejsze skarby naszego nieba!

Wydawnictwo: Trzaska, Evert i Michalski Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 15x21cm Ilość stron: 181 Waga: 0.45 kg TIN: T00897922

Uwagi: Oprawa mocno zabrudzona, poplamiona, wytarta, naddarta, pożółkła.Strony zabrudzone, pożółkłę. Blok spójny. Druk czytelny.

Opinie