Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

  • -10%

Content marketing i social media

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16.5x23.5cm Ilość stron: 178 Waga: 0 kg EAN: 9788301196691

49,41 zł 54,90 zł
+ -

Opinie