Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 17x24cm Ilość stron: 200 Waga: 0.5 kg EAN: 9788365155702

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie